Kodumaa unikaalne lõhn – milline see on? | EV100

Ideeks on Eesti unikaalse aroomilõhna loomine.

Lõhnad on kaasaaegne ja tugevaim reklaami osa. On tõestatud, et lõhnataju mõjutab viiest meeleelundist kõige rohkem meie emotsioone ja toob esile mälestusi.

Eesti aroomilõhn on identiteedi osa ja seda saab edaspidi kasutada erinevate toodete tootmisel ja teenuste osutamisel, riigi esitlemisel igalt poolt.

Milline on Eesti õige lõhn, mis sobib riigi olemuse väljendamiseks ning seejärel uute põlvkonnade suunamiseks õigel viisil?

Liitu ühesmõtlemiseks ja teostamiseks!

Info: Aleksandra Leštšuk, aleksandra.lestsuk@gmail.com

– küsitlused ja andmete analüüs – üldise kontseptsiooni väjlatöötamine – aroomilõlhna ja pakendi loomine (sh materjalid ja spetsialistid) – koostööpartnerite otsing ja toode leevitamine.