Kodumaa unikaalne lõhn - milline see on?

Kodumaa unikaalse aroomilõhna loomine

Ideeks on Eesti unikaalse aroomilõhna loomine.

Lõhnad on kaasaaegne ja tugevaim reklaami osa. On tõestatud, et lõhnataju mõjutab viiest meeleelundist kõige rohkem meie emotsioone ja toob esile mälestusi.

Eesti aroomilõhn on identiteedi osa ja seda saab edaspidi kasutada erinevate toodete tootmisel ja teenuste osutamisel, riigi esitlemisel igalt poolt.

Milline on Eesti õige lõhn, mis sobib riigi olemuse väljendamiseks ning seejärel uute põlvkonnade suunamiseks õigel viisil?

Liitu ühesmõtlemiseks ja teostamiseks!

Info: Aleksandra Leštšuk, aleksandra.lestsuk@gmail.com

detsember 2017 - juuni 2018 koostööpartnerite ja vabatahlikute otsing, detsember 2017 - detsember 2018 küsitlused, andmete analüüs ja üldise kontseptsioon väljatöötamine detsember 2018 - august 2019 aroomi ja pakendi prototüüpi loomine , august 2019 - september 2020 lõpparendus /valik september - detsember 2020 aroomilõhna esitlus

- küsitlused ja andmete analüüs - üldise kontseptsiooni väjlatöötamine - aroomilõlhna ja pakendi loomine (sh materjalid ja spetsialistid) - koostööpartnerite otsing ja toode leevitamine.

Algataja

Aleksandra Leštšuk

Algataja, IT ja multimeediumi õpetaja, IVKHK.ee